29
06/2012
0

5.nap: grillcsirke, magyarok, férfi munka

Reggel hatos kelésből a változatosság kedvéért nem lett semmi, de azért fél nyolckor el tudtam indulni. Egy kényelmesre fogott pakolás és egy kis beszélgetés, búcsú a jó fej német szomszédaimtól, ez színesítette reggelem:) Átkutyagoltam a benzinkútra felfújni a kerekem, ahol épp egy szombathelyi kamionos ébredezett (aki nem tudná, én is szombathelyi vagyok), kicsi a világ és magyarok mindenhol vannak :)

Reggeli, ha már Franciaország akkor croissant, sajnos kávé nélkül a mellékhatásai miatt, és egy istenien fűszerezett mini pizza. Ezután 50 kilométer szenvedés, ezalatt minden túlzás nélkül teljesen egyenes volt az út, ha valakinek sas vagy katonai műhold volt a nénikéje simán megnézhette volna mit reggeliznek a következő városban...

Ezután kis pihenőm alatt tudtam enni, vizet felvenni és sikerült az ellopott szemüvegem illetve kulacsom helyett másikat venni, most teljes a boldogság. Aztán jött egy kicsi pötyögés, idegesítően hosszú dombokkal amik csak nagyon minimálisan emelkedtek és inkább volt unalmas mint fárasztó de leginkább meleg. Reggel még felhős volt az ég, tökéletes tekerni, de dél körülre olyan 35 fok köré mászott a hőmérséklet, ami vízben fekve jó csak.

Megálltam kajaért egy Aldiban, ahol összefutottam magyar kamionosokkal, úgy tíz percet beszélgettünk, kedvesen felajánlották, hogy hazavisznek vagy legalább hadd dobjanak már át tenger előtt levő "dombon" (ami úgy 30 kilométer mászás), de nem éltem a lehetőséggel, ez a dolog szépsége felkiáltással.

Itt jött még egy 40 kilométer szenvedés, egyre durvább emelkedőkkel és nulla ereszkedéssel, belevéve az általam "halálszakasznak" elnevezett részt, amiből elég sok volt (20-30km csak szőlő ültetvény és tuti elfogy a felénél a vized). Mielőtt elértem végre a célom, még egy tajgetosz pozitív francia kamionos megpróbált kinyírni egy ablakon kihajított, jó egy kilós csirke képében, ami kb 1cm-vel az orrom előtt zúgott el. Asszem ha fejbe talál/vág, akkor mentő visz haza, vagy a halottaskocsi, mivel egy hosszú dombon lefelé, kb. 60-nal mentem.

A bejegyzés trackback címe:

https://rollin.blog.hu/api/trackback/id/tr214619192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása