27
06/2012
0

2.nap nagyon tömören: Egy kis kóstoló a Pireneusokból, barack, hullámvasút

Reggel kicsit nyűgösen ébredtem, az életem első vadkempinges éjszakája után. Reggeli a benzinkúton, vízhalmozás, indulás. A határhoz felfelé menet szenvedtem rendesen, nagyon meredek volt az út, és a biciklimen nincs fent a legkisebb lánctányér elől, ezért a legalsó fokozat 2-1 aminek következtében kb. ötszörösére nőtt a combom, mivel a hátsó csomag miatt felállva se tudok tekerni..

photo2_resize.JPG

Átértem a határon, valami nagyon olcsó faluban találtam magam ( hasta luego España) rengeteg ember, folyamatos kocsisor, viszont a 15km-s mászást kompenzálandó, jött egy kellemes 4km-s lejtő, az út mentén egy gyümölcsárussal, ahol jól bebarackoztam és végre ettem cseresznyét is.

photo21_resize.JPG

Estig semmi extra nem történt, egész nap csak tekertem, viszont a rengeteg mászás az emelkedőkön és a rákvörösre, helyenként pedig szénné égett combom kikészített, ezért 110-ik kilométernél megálltam, felvertem a kis sátram és aludtam egy kiadósat.

photo3_resize.JPG

Ui.: Volt az öböl közepén egy átkötő földnyelv, olyan szél volt, hogy még a sirályok is inkább sétáltak az út mellett..

photo20_resize.JPG

A fotókat egy ismerősöm tölti fel nekem, szóval nem minden passzol és van jó helyen a szöveghez, de ezt nézzétek el, nehéz lenne ezt egy telefonnal menet közben, wifikre vadászva, fáradtan zökkenőmentesen és flottul írni/csinálni:)

photo18_resize.JPG

photo19_resize.JPG

photo13_resize.JPG

photo14_resize.JPG

photo16_resize.JPG

photo15_resize.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://rollin.blog.hu/api/trackback/id/tr964614572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása