25
06/2012
0

1.nap Barcelona - Figueres 146km

Reggel befejeztem a parkolást, reggeli, lelki erő gyűjtés hogy végre elinduljak, könnyes búcsú akik kikísértek, mert amíg haza nem érek maximum a biciklimmel beszélgetek.

photo3.jpg

Térkép alapján indultam el, de aztán rájöttem, hogy felesleges, annyira egyértelműen kivan írva minden. Barcelonába végig a parton néha szó szerint. - amerre meg a bicikliút nem egyszer a betonról hirtelen átváltott köves földes útra, amin ha nem látom, hogy mások is mennek, tuti visszafordulok.

photo2.jpg

Barcelonából való ki jutás az utat tekintve egyszerű volt, a bekapott piros lámpák számát nézve viszont egy horror.. Az út még úgy 60-70-kilométert a parton ment, kisebb nagyobb emelkedőkkel aztán ahogy elfordult az út Girona, Figueres irányába gyakorlatilag szinte végig mászás volt, ha volt is egy kisebb lejtő az tuti, hogy háromszor akkora emelkedő követte. Útközben igazából csak vízért álltam meg, mint kiderült nem vagyok ultra gazdaságos 100km-n kb. 5 litert fogyasztok.. Figueres előtt már nagyon szenvedtem az előző napok sorozatos "nem alvás"-ától, ezért úgy döntöttem megállok, ha találok valami eldugottabb rétet. Végül egy nemrég aratott búza tábla lett a város szélén, viszonylag közel a házakhoz. Most vertem fel először a sátrat, ezért kicsit megküzdöttem vele, de holnap legalább már megvan hamar :) 

photo1.jpg

Ui.: az emberek meg mindig meglepően kedvesek, sokan csak azért dudáltak hogy nézzek oda 1-1 emelkedőnél és integessenek. A legjobb fej viszont egy motoros volt, aki belassított mellettem és menet közben kaptam fél liter jéghideg vizet gratis, amit a testem nagyon értékelt a kellemes nulla szélfújásos 35fokban.

A bejegyzés trackback címe:

https://rollin.blog.hu/api/trackback/id/tr904611154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása