24
06/2012
0

0.nap: Egy kis városnézés + pakolás

A Reggel egy kicsit nehezen indult, mert tegnap nekem jutott a kanapé, amire nem mondanám hogy a kényelem csúcsát képviseli. Reggeli, irány a város. Elsőként La Sagrada Familia ha útba esik, de sajnos csak kívülről néztük meg az ijesztő kb 500méteres sor miatt. Következő állomás Park Güell, 2 átszállás metróval. A hegyre való feljutás érdekessége az volt, hogy amerről mi mentünk, talán az utca meredeksége végett, talán csak humanitárius okokból az utca közepére építettek egy mozgólépcsőt, ezzel megspórolva fél kg mászást, -1liter vizet és kiköpött a tüdőt az áldott turistáknak :) (képekre kattintva galéria)

photo03.jpg

Park után lesétáltunk a La Rambla sétálóutcára, ami betudhatunk egy erősebb edzésnek, vékony talpú cipőben 5km-t sétálva. Odaérkezés után első körben bolt, kaja, majd alkalmas hely az elfogyasztására, ami nem volt, ezért egy 5* szállodával szembeni járdapadkára esett a választás teljesen véletlenül. Az ebéd legszebb momentum a "pincér" befutása, egy jaguáros bácsi személyében aki megállt mellettünk, lehúzta az ablakot és valamit nagyon lelkesen kezdett el magyarázni, én pedig okosan bólogattam, mintha érteném mit mondd.. (képek között látható a csodálatos svédasztal)

photo02.jpg

Este összepakoltam, szépen szelektálva átnézve mindent, ami amúgy rám nem túl jellemző, sokszor lustaság végett.. Csomagtartós táska alulról súrolja a 6kg-t, ami a hátamra jön viszont szerintem megvan legalább 7kg. - Úgy döntöttem nem stresszelem magam azzal, hogy méregetem. Felesleges cuccot nem raktam, tehát úgyse fogok kiszórni semmit, ahogy fogy az italpor meg a nutella, úgyis legalább 1,5kg-val könnyebb lesz a végére :)

photo01.jpg

Holnap reggel indulás, eddigi életem talán legnagyobb kalandjára. Közbe ha találok kósza netet, majd lesznek bejegyzések képekkel, de minden napra nem ígérem, de azért nézzetek be néha, próbálkozok. 

Képek: https://plus.google.com/photos/103745794736012056592/albums/posts?banner=pwa

A bejegyzés trackback címe:

https://rollin.blog.hu/api/trackback/id/tr454607363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása