22
06/2012
0

-1. nap: Út Barcelonába

Nem vagyok egy nagy író, előre is sorry.

Elhagytam Cordobát, nagynehezen minden cuccom összeszedve, biciklis alkatrészek legalaposabban átnézve. A buszra kifele egy szenvedés volt, 2bőrönd bicikli kombóval mentem egyedül, 5perc a busz indulása után estem be, 1km séta 45perc.. hála istennek egy igen rendes sofőrt fogtam ki, aki megvárt és még bepakolni is segített / itt az a szokás, hogy nyomtatnak utaslistát jegyeladás alapján, és ha nincsen meg mindenki a főbb állomásokon létszámra, akkor nem indul a busz /. Az út 14óra volt, aminek egyetlen pozitívuma, hogy kaptam buszsofőrtől kajajegyet, amit az egyik hosszabb megállónál bemutatva ingyen kaptam kávét és egy szendvicset. Amíg le nem ment a nap, gyönyörű helyeken ment a busz, azthiszem egyre jobban beleszeretek ebbe az országba, és biztos, hogy még visszajövök ide!

ui.: Aludtatok már buszon? - Nem?! az a baj, hogy a 14órás út ellenére én se.. szerintem fizikai képtelenség.. 

képek: https://plus.google.com/u/0/photos/103745794736012056592/albums/posts

A bejegyzés trackback címe:

https://rollin.blog.hu/api/trackback/id/tr224605366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása