21
06/2012
0

Magamról pár szóban

Pár szó magamról annak aki nem ismerne.

22éves vagyok, Budapesten tanulok a Kodolányi János főiskolán nemzetközi tanulmányok szakon. Szombathelyen születtem, itt okosítottak gimi végéig. Sport részről ha már az a blog a lényege :) : 5éves koromtól úsztam kb 6.-s koromig versnyeszerűen mellette kosaraztam és 1évig kung-fuztam. Utána 1évig semmit nem csináltam csak a hasamat növesztettem, aztán 8.-as koromtól vizilabdáztam, amíg fel nem oszlott a csapat(inkább kihalt) 2009ig "versenyszerűen" azóta sajnos átcsapott hobbiba ez a dolog. Biciklizni mindig is szerettem, régen sokat túráztunk családdal, de ahogy a bátyám elment egyetemre, én meg gimis lettem és nyaranta már más fele kacsintgattam ezek fokozatosan elmaradtak. 

Amikor felkerültem pestre, bkv helyett a biciklit választottam, itt már újra kezdett megjönni a kedvem, aztán tavaly tavasszal jött a szikra, hogy elakarok indulni a Vasi Vasemberen. Eleinte a dolog biciklis része egy trekking zajlott, majd kaptam kölcsön egy országútit, végül sikerült venni egy országútit egész jó áron. A versenyből végül nem lett semmi 3hónap edzést "kukába" dobva, mert egy esés következtében sikeresen csonthártyagyulladást kaptam térdembe, amivel sétálni is fájt, nemhogy biciklizni, de akkor már megfertőzött végleg, nincs visszaút. 

Ennek a túrának a történetét már ecseteltem a korábbi postba, ha minden jól alakul majd továbbiak is követik.

A bejegyzés trackback címe:

https://rollin.blog.hu/api/trackback/id/tr364603092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása